09 Ocak 2012

Özlemim.. Özlenenim...

 Özlenen ve Zamanlar

En son geçen yıl 9-10 Aralıkta birlikteydik. 9 gecesinde 3e kadar  durmaksızın sohbet..Her zaman ki gibi. Konuşacaklarımız hiç tükenmez ki.. ve 10'unun sabahında yollara düşen üç deli..ciabbata ve çayla arabada kahvaltı keyfi, çay dökülmesi, deli gibi esen bir rüzgar..İstemeye istemeye seni sevdiceğine bırakmamız ve yediğim deniz mahsüllü makarna..Senle yediğim, düşündüğüm, düşlediğim, gördüğüm, hissettiğim her şeyin yeri ayrı. Sen yanımdayken üzgün de olsam huzur hep benle.., yoluma ışık tutanımsın, özlediğim..

Burnumda tütüyor kokun, sabaha dek süren sohbetlerimiz..zaman kavramını yitirmek istiyorum seninle.. Beraber yemek yapmak, yemek, keyife dalmak..Bir yudum kahve ve bir sigara.. Ne çok özledim..bilemezsin..

Hala unutamam o gün bana olan davranışını..Henüz 11inde kardeşini kaybetmiş bir çocukken..ve sen benden sadece 4 yaş büyükken..Bir tek sen sordun nasılsın, iyi misin? diye.. O kuru gürültünün içinde bir tek sen gerçektin.. İlk gerçek tanışmamızdı değil mi?. İlk yüreğini gördüğüm zaman... O gün bugündür yüreğimin en derininde hep sızlayan bir sevgisin.. Parendeler atarım gelişin uğruna.. Hep tek büyüdüm diye hayıflanırım ya.. aynı candan, göbekten olmasak da sen aslında benimdin, benim ablam:)

Yıllardır yaşadığımız anılar bir bir gözümden ve gönlümden geçti bugün.. Dün gece gördüğüm rüya sonrası daha da iyi anladım seni ne çok özlediğimi..Varlığın huzurum, yüreğin armağanım..burnumda tütenim..direğimi sızlatanım..

Kavuşsak çabucak yine sabahlara dek en koyu sohbetlere dalsak..kahveler, kurabiyeler..kimi zaman kahkalar..bazen gözyaşları bazense hüzünler eşlik etse bize.. Dinlesek Alanis Morissette'yi .ıldırsak yine..Zıplasak çocuklar gibi yata üstlerinde.. ya da kaydırmaca oynasak:) Bağıra bağıra şarkılara eşlik etsek..Babam bizi cips almaya göndermese..Ne çok anımız var..ne çok yaşanmışlığımız..Yaşlanmamış, eskimemişiz..sadece çağlayıp çoğalmışız hep.

Umudum var..bir gün olacak, düşümüz gerçekleşecek.. Ve o gün geldiğinde keyiften dört köşe olacağım. Kahkalar atacağım..bak gördün mü? Başardık işte! diye sevinç çığlıkları atacağım.. Kendime de..sana da.. yaşadıklarımıza da güveniyorum..Elbet bir gün..

Elbet bir gün ayrılmamak üzere yanaşacağız birbirimize.. Ayrı hayatlarımız olsa da her istediğimizde yan yana olan yüreklerimize bedenlerimiz de eşlik edecek.

Benden benim..Özlenen bedenim.. Gel artık!..

1 yorum: