08 Ocak 2012

Nurturia...

2011 ve Nurturia'nın Getirisi:)

Tv'de görülmüş bir reklam sayesinde Nurturia ilgimi çekti. Gebe değildim fakat çok istiyordum. Hele bir gebe olayım, üye olacağım site demiştim kendi kendime:) Ve büyük gün Ocak 9:) Öğrenir öğrenmez üye oldum. Sanki yaşayacağım güzellikleri baştan bilmişim:)

İlkim, Gamze'm maalesef önceki nickini hatırlayamadım ama şimdinin _dimple_'i.. işte o var ya o..

İlk zamanlar alışamadığım, garipsediğim dünyada sıcacık selamını esirgemezdi benden hiç. Her girdiğimde, yazdığım her şeyde muhakkak bir yorum, bir iz, bir güzellik, bir içtenlik ve bir huzur bırakırdı.. İşte o benim Gamze'm!

Onunla hamileliğimizin bütün iniş çıkışlarını, duygusal manyaklıklarımızı, yaşanmışlıkları, isteklerimizi, düşüncelerimizi paylaşmaya başladık.. Her paylaşımda daha da yaklaşarak birbirimize.. Nurturia'ya giremeyince meraklanırdım, bir şey oldu mu?, iyi mi?, merak etti mi beni diye.. Dr. kontrollerinde ilk aklıma gelen şey Gamze'min merak edip etmediğiydi:)  Kanamalara, ikili testler, bebikoların cinsiyetleri, gün be gün büyümeleri, yaşadığım bulantı-kusma-yatma serüveni, Gamze'min karpal tünel sendromu, uykusuzluk, heyecan, kramplar, ilaçlar, hazırlıklar..Ah ah.. Eşimle, Annemle, Babamla ya da kuzenimle payalştığım heyecanımla Gamze'le paylaştığım heyecan çok çok farklıydı.. Zira aynıydık.. Aynı dönemin gebeleri, benzer yaşanmışlıklar.. Kenetlendikçe kenetlendik.

İkimizde öyle tez canlıydık ki:) 2. ayımızda park yataklarımızı ve bebek arabalarımızı aldık:)) Öyle heyecanlıydık ki 30. haftaya dek hemen hemen bütün hazırlıkları bitirdik.

Gamze'min bebikoma hediyesi
Ve o yüreği güzel insan.. karpal tünel sendromuna rağmen benim bebikoma el emeği göz nuru bir body yaptı.. Hala baktıkça ona, resimlerine gözlerim dolar. niye mi? Çünkü insan görmeden, dokunmadan, bu kadar yüreğine işleyen şeyler yaşayamazdı bana göre. Yaşadım! Yaşıyorum!

O yüreği, yüzü, Anneliği, Öğretmenliği güzel kadın..içime işlemişti. dost ve yoldaş olmuştu bana bu mucize dolusu serüvende:)

 Cinsiyetlerini öğrenir öğrenmez, benim oğlan, senin kızı alır dedim. Deyiş o deyiş:) Z.ece artık benimde kızımdı:) Hasretle beklediğim ikinci bebeğim:) Yüzünü gördüğümde ultrason fotolarında büyük bir mutluluk yaşardım. O güzellik Annesinin kucağına gelecek ve ben gün be gün büyümesini izleyecektim..

 Kah güldük kah ağladık, kah uyuduk:)) Onca mesafeye rağmen sıcaklığını, içtenliğini taa içimde hissettim hep. Sanalda olsa çokca kafamı yaslayıp omzuna, ağlamışlığım vardır.. Çokca heyecanımı paylaşmak için koşa koşa eve gelip msj yazardım:)

Ne yazık ki ancak doğumumuz yaklaştığında aynı anda akıl edebildik birbirimize telefon numaralarımızı vermeyi:) Geç olsun güç olmasın. Merak ederdik yoksa..

Sonra en araştırmacı ve özverili Anne adayları seçildik:)) Hakikatende çok araştırıyor, çok soruyorduk ve herkese yetişmeye çalışıyorduk:)

Sen normal mi olsun sezeryan mı diye düşünürken.. Ben apar topar 1 ay erkenden doğuma girdim. An be an bir tek sana haber verdim. Etrafımda insan mı yoktu? Aksine çok vardı, merak eden, arkadaşım dediğim, haber bekleyen.. Ama yüreğime öyle kazımışsın ki güzelliğini tek sen geldin aklıma:) (kimse alınmasın lütfen. Herkesin yeri ayrı bende.. hepinizi de severim)

Gebeliğin ilk haftalarıyla başlayan arkadaşlığımız şimdi bebeklerimizin büyümeleriyle devam ediyor. Z.ece'min ilk fotosunu gördüğümde -ki bebeğim kucağımda değildi- kokusu burnuma gelmişti, gözlerim dolmuştu sevinçten, acı içinde mutluluğu yaşadım. Öyle bir güzellik ki o, Ay Parçam.. benim.. Ve biliyordum ki o da  mutluluğunun arasında, içinde  bir acı hissediyor ve bana, bize dua ediyordu. Dualarını eksik etme..dualarımdasınız her daim..

İnsan sadece resmini gördüğü, sonradan sesini duyduğu birini hayatının taa içine koyar mı? Koyarmış:) Böylesine güzel, böylesine içten, böylesine insan..koyarmış gerçekten de.. Eşim bile bir kaç gün bahsetmeyince Gamze'm ve Z.ece'mden ters bir durum mu var diye sorar:) ya da Gamze'm balık, balık diye sayıkladığında bir yolunu bulup gönderelim bile demişliği var (ki Eşim internet üzerine kurulu bu yalan dünyaya inanmaz:) Ona bile işledi Kaplan ailesinin güzelliği:)

Sen Gamze'm, gebedaşım, arkadaşım, süt sorunsalı yaşamdaşım, derdimin- kederimin ortağı, sevincimi-mutluluğumu paylaşanım, Z.ece'min-Ay parçamın Annesi, gönlümü feth edenim, güzel İzmirlim, Bayburt'ta kahırlananım..

Tastamam 1 yıl olmuş seninle tanışalı..tam 365 gün.. Koca br gebelik, paylaşılan bir ömür ve bebelerin gelişiyle daha da perçinlenen bir mutluluk..

26 Ocak 2011..2011 bana oğlum dışında bir güzellik getirmedi demiştim. Getirdi.. Gamzem'i ve Z.ece'mi ve Sevdiceğini..

Güzel İzmirlim ve sevgi dolu ailesini..

Hoşgeldiniz ve İyiki geldiniz:)

Bir an önce Edirne'ye taşının.)

Öperim , Severim..

Ve Nurturia.. İyiki varsın, iyiki güzel arkadaşlar getirdin bana ve İyiki bir sürü mucizeye tanık olabiliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder