07 Ocak 2012

Emzirmek mi? Emzirmemek mi?

Başlığın itici olduğunun farkındayım:) Ancak tamda durumum buydu 2.-3. ay arası zira bebikom emzirmek istediğim çığlık çığlığa ağlar, beni de ağlatırdı. 1-2 hafta ben direttim, o inat etti. Her türlü emzirmeyi denedim, ayakta, oturarak, pozisyon farklılıklarıyla, uyurken, gaz çıkardıktan sonra, sütümü biraz sağdıktan sonra.. Yok yok.. Hiç bir şey fayda etmedi. Benim oğlum bariz bir şekilde emmek istemiyordu. Çok üzüldüm çünkü emzirmeyi çok sevmiştim ve 2 ay bana nasıl yetecekti.. Yetmedi elbette..Ben zorlayamadım, söylenenlere daha fazla karşı çıkamadım.. Siz diretin derim, başaranları da biliyorum çünkü.. Ama biz sınıfı geçemedik bu konuda! Oğlum 2.ayından beri memeyi red etti, 2 hafta kadar denedim, uğraştım, çabaladım, ağladım, yoruldum, üzüldüm..Kahroldum. Anladım ki olmayacak. Kendimi üzmemeye ve sağıp vermeye devam ettim.. İşte HAYAT ondan sonra başladı bizim için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder