13 Ocak 2012

5ay ve Büyüyen bir Bebek..

Ne çabuk büyüdü bu çocuk..Ne tez geçti bu vakit..

Bugün Dr. kontrolümüz vardı, hemen hemen her ay dönümünde (13.) olduğu gibi. Gözyaşı kanalı tıkanıklığımız maalesef devam ediyormuş, daha sert ve daha sık masaj yapmam gerekliymiş aksi takdirde 9.aya kadar geçmezse Ameliyat yolları taştan bize..

Çok kilo almış kuzum.. 1.140gr.  5. ay için 500-600gr alınması beklenirmiş.. 2 katı yani. Bu şekilde devam ederse kilo problemi olabilirmiş ilerde. Dolayısıyla daha az yedirmeye bakacağız:) Nasıl olacak bilmiyorum ama.Sabah (07.00-09.00) Kahvaltı, Öğlen (12.00-13.00) sebze çorbası, (15.00-16.00)ikindide de yoğurt vermeye başlayacağız. Gecede en fazla iki kez mama verilecek eğer çok isterse meyve çayı vereceğiz. Umarım bu sayede kilo aımı normale yaklaşır:) Gerçi bir çok kişiden de hareketlenmeye başlayınca, emekleyince, yürüyünce kilo kalmaz diye duydum ama henüz tecrübe etmediğim için tedirginim. Yemek yemeyi sevsin ama obez olmasın yaa :)

Dr.uma meşhur yulaf, irmik, kepek vs sorusunu sordum. Kendim yapsam muhallebi- kaşık maması yerine versem dedim.. Yapabilirsin tabi dedi ancak o kaşık mamalarının içinde senin ekleyemeyeceği vitaminler var ve alması gereken tüm tahılları bir anda alabiliyor dedi. Dolayısıyla biz şimdilik yine kaşık mamalarımıza devam edeceğiz.

Ve destekli oturmaya da başlayacak artık kuzum. Zaten bir kaç zamandır oturtuyorduk, gayet de keyfi yerindeydi. Bakalım bu ay itibariyle ne gibi değişiklikler göreceğiz..

Hoşgeldin 5a :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder