08 Ocak 2012

Maş Fasulyesi Salatası

 Maş Fasulyesi Salatası

Bir kaç yıl öncesine kadar Maş falsuyesinin ne olduğunu bilmeyen ben, deneme yapmayı çok sevdiğim için 1kg aldım. Ne yapılır diye araştırırken çorbası, yemeği ve salatasına rastladım. İlk kez Kuzenim tatma şerefine nail oldu (ki o çok çok hoşlanmaz bilmediği şeyleri yemekten). Tattığı gibi ıhhmm mıhhm sesler çıkarmaya başladı. Bu da demektir ki gayet başarılı:)) Ben bayıldım, kuzenim lezzetinden iki tabak yedi.. Takdir sizin:)

Malzemeler:

  • 1 su bardağı Maş fasulyesi
  • Bir tutam dereotu
  • zeytinyağ
  • nar ekşisi
  • tuz
  • karabiber
  • arzuya göre kimyon
Maş fasulyesi iyice yıkanıp bir tencerede yumuşayana kadar pişrilir. Soğuduktan sonra büyük bir kaseye alınıp sırayla malzemeler eklenir. Lezzet ayarı size kalmış. Bu malzemeler, maş fasulyesi salatası için ana malzemelerim. Ek olarak kırmızı, yeşil ve ya renkli biberler doğranıp eklenebilir, haşlanmış yumurta da 4-8 bölünüp eklenebilir. Öyle de gayet başarılı oluyor bence.

Deneyip görün :)

3 yorum:

  1. Peki bu maş fasillesini nereden buluruz ?

    YanıtlaSil
  2. Büyük marketlerde var, olmadı pazarda bakliyat satan yerlere de sorarsanız bulursunuz muhakkak.

    YanıtlaSil
  3. amanınnn ben hep bu tarıfı beklıyordum:)) favorım

    YanıtlaSil