11 Şubat 2012

Seninleyiz Gamze

Gamze için Nurturia Anneleri ve dahası EL ELE

Bir kez daha gurur duydum Nurturia Anneleriyle zira ne zaman yardıma ihtiyaç olsa hızır gibi yetişirler. Ve bu oluşumun bir parçası olabilmekten de gururluyum. Her şey Gamze için, her şey Atakan'ın Annesine kavuşması için, her şey Yarine hasret bir erkeğin vuslata daha yakın olması için..

Gamze Akbaş.. Şahsen tanımıyorum, Nurturia arkadaşlarımdan da değil. Sadece Nurturia üyelerinden ve arkadaşlarımın arkadaşı olan Atakan'ın Annesi. Tanışıklığımız bu zorlu sürece denk gelse de inanıyorum ki ilerleyen zamanlarda çok güzel paylaşımlarımız olacak. Her zaman dediğimiz gibi en  büyük ortak noktamız Anneliğimiz..

Bu duruma kayıtsız kalabilen insan yoktur diye umuyorum zira Gamze oğluna kavuşmak için destek istiyır, yardım istiyor. İvedilikle ilik nakli yapılması şart. Donör aranıyor.. Ve ihtiyaç olursa, İzmir'de A RH+ trombosit kan verebilecek insanların gamzeakbasicin@gmail.com adresine iletişim bilgilerini göndermelerini rica ediyorum.

Donör olmak o kadar basit ki.. Biraz kan vereceksiniz vücudunuzdan, hastalığınız var mı yok mu bakılacak. Eğer uygunsanız biraz daha alacaklar ilerleyen zamanlarda ve asıl sonrası mühim işte. Gamze gibi bir çok insana umut ışığı yakabilirsiniz. Gamze için ilik donörü arıyoruz ancak Gamze'ye uymayan ilik bir başkasına Ayşe'ye, Mehmet'e, 10yaşında ki çocuğa, belki birinin Teyzesine, Annesine, Amcasına ya da Babasına, Arkadaşına uyacak. Hayat kurtarma şansınız var! Bunu göz ardı etmeyelim..

Gamze Akbaş ile ilgili bilgileri http://www.gamzeakbas.blogspot.com/dan, Facebook sayfası http://www.facebook.com/groups/317716361612182/ Seninleyiz Gamze grubundan ve ya Nurturia'da adına açılan gruptan öğrenebilirsiniz. Ve kendi blog'u http://atakan310309.wordpress.com/


İnternet dünyasına sesimizi duyurabildik.. bir avuç insanken yüzlerce, binlerce olduk:) Gamze için tek yürek olduk.. Seninleyiz Gamze.. Bu süreci çabucak atlatacağına ve gittiğin kurstan sertifikanı alıp evine döneceğine inanıyorum. Sende inan..

UNUTMA MASALLAR MUTLU SONLA BİTER!

1 yorum:

  1. Canim..ellerine saglık cok kısa ve özlü bir anlatım olmuş.Gamze icin donor olamasak da belki bir başka annenin gozu gibi sakindigi bir evladınin şifası olabiliriz..İnanıyorum inanmak istiyorum Gamze saglıgına kavuşacak.

    YanıtlaSil