14 Şubat 2012

Hoşgeldin 6. Ay

Tam Sevilmelik Kıvam

Oğlum artık kocaman bir adam oldu, 6aylık muhteşem bir velet. En önemlisi de mutlu ve huzurlu.. Günler çok çabuk geçiyor onunla birlikte..İyi ki var benim canım Oğlum..

5.ayından beri geceleri kalkmamaya başladı,yani 12 saat deliksiz uyku. Bu da kendi için ve benim için muhteşem oldu. Kendime daha fazla vakit ayırabildim, yeni uğraşlara daldım (bknz. Şeker şeyler) Formül mama günde 1e indi tabi. Sabah kalkar kalkmaz 180cc mama içer, saat 10 gibi de önceki meyve öğünü yerine yumurta, peynir vermeye başladım ufak ufak. Severek yiyor. Meyveyi de yoğurt  ara öğününe ekledik, böyle süper oldu. . Bir sürü yeni sebze ve meyveyle tanıştı..hepsini de severek yedi:) Kereviz, yer elması,pırasa, pazı, kivi, mandalina, portakal şimdi aklıma gelmeyen bir sürü yeni tat. Hepsini sevdi elbet:) Kimin oğlu:Pp Çorba-pürelerine artık irmik, bulgur, erişte, pirinç de ekler olduk. Ek gıda, ek gıdalıktan çıkmış oldu yani.. Kahvaltı hariç sadece Gıda almış oldu.

Bol salyalı, gülücüklü, düzenli ve mutlu bir ay geçirdik yani:) Diş yok, dönme yok ama oturmaya başladı ve 6.aya 2-3 gün kala ellerinden tuttuğumuzda direkt ayağa kalkmaya başladı:) Bu da akıllara emeklemeden yürüme mevzusunu getirdi, yaşayalım görelim;)

Bu ay ki kontrolümüzde Dr.umuz kilo ve boyunu orantılı buldu, dolayısıyla su serpildi yüreğime. Düzenimizi anlattım ve süper dedi. Tam olması gerektiği gibi dedi. Haliyle sevindim. 69cm, 8.550kg , 45cm  baş çevresi. Hiç bir sorun yok şükür.) Ve 1.yaşa kadar bir daha aşı da yok. Oleeeeey.. Ancak bu muayene sırası hep ağladı. İlk kez bu kadar ağlarken gördük oğlumuzu Babasıyla.. zormuş ağlayan çocuk görmek..Zordan kastım, yüreğin dağlanması..

Bu ayda itibariyle et yemeğe de başlayabilecek kuzum, 3 kez çekilmiş yağsız kıyma ve tavuk eti yiyebilecek. Bir kibrit kutusu kadar aşağı yukarı. Ve tarhana çorbasıyla, yayla çorbasıyla da tanışabilir artık:) Neler yiyor diye sormuştu sahi.. Babası her şeyi, yakında beni de yer dedi :)))) Yiyorsa sorun yok dedi, verin. Deneme-yanılma işe yarıyor yani;) Normal şartlarda vermeyin denilen bir sürü şeyi verdim, alerjik bünyeye sahip değil demek ki kuzum. 

İşte böyle.. 6 ay geçmiş üstünden doğumun.. 6 aydır oğlumlayım ve 6 aydır mutluyum:) Elbette öncesinde eşimle mutluydum:) Ama yineliyorum Evlat bambaşka bir şeymiş.. Bu kadar uğraşı, bunca çaba boşa değilmiş yani:) Henüz hala Anne-Baba olmayanınız varsa. Eşim de bende şiddetle Anne-Baba olmanızı öneriyoruz:) Biz 2.nin planlarını bile yaptık;) Hem de yakın zamanda:)))) 

7ay da hoş gelsin, sefa gelsin..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder