04 Mayıs 2012

8 aylik Minnak Bir Adam

   

             Koca 8.5 Ay


Zaman ne çabuk geçiyor.. Daha dün hala dönmüyor bu çocuk derken şimdi dönmeyi bırak, döne döne oda değiştiriyor. Ellerimden tutun yürüyeyim diyor:) Adım atma işini iyice çözdü ama dengede durma işini henüz beceremiyor:) Emekleme girişimleri de yok nasılsa döne döne istediğim yere gidiyorum diyor zaar:)) Keyfi yerindeyse, yön değiştiriyor sürünerek:) Yani hareketler arttı dolayısıyla sesi de daha çok çıkar oldu:))

En sevdiği şeylerden biri bağırmak, çığırmak:) Özellikle Babayla karışıklı AaAAaa diye bir bağrışları var ki evlere şenlik:))  Kiracımız bile maşallah o ses o minicik şeyden mi çıkıyor demiş :)))

Keyifli, mutlu bebek olmaya devam.. Her ne kadar uykuları eskisi kadar değilse de.. Belli olmuyor şu sıra. Diş değil:)))) Kabarıklıklar olmasına rağmen henüz dişi yok:) 4. aydan beri salya vs gibi belirtiler var ama yok arkadaş:) Çıkmaya niyeti yok:) He benim için dert değil elbet. Ne zaman isterse o zaman çıksın da şu diş buğdayı fena heyecanlandırıyor beni:)) Ama sanırım doğum günüyle beraber yapacağız ancak :))) (Belki de çocuğum çifte masraftan kurtarıyor beni:D) ne diyorduk.. Uyku.. Evet 8. ayda komple 19.00da uyudu en geç. Ancak Babasının işe başlamasıyla, birbirlerini çok özlediklerini gözlemleyebildğim için rahatlıkla, Bir kaç gündür 20.00 da yatırmaya başladım:) 30 dk keyif yapıyorlar..Onlar mutlu, ben mutlu ..

İyiden iyiye artık kendini bir birey olarak kabul ettirmeye çalışıyor paşam :) Sesi her daim çıkıyor, hatta bazen oğlum yeter kafam şişti bile dedim:) Ne şaşırtıcı değil mi?:)) İletişmede sorun yaşamıyoruz. Leb diyor leblebiyi anlıyoruz. elbetteki kendi marifeti.. Derdini anlatmaya çalışıyor , ağlamak dışında hareket ve mimiklerle:)

Oyun oynamayı çok seviyorum benim oğlum. Saklambaç, kovalamaca-yakalamaca, çığırmaca-bağırmaca ve oyuncaklarıyla oynama :)) Kendi kendine vakit geçirebilen bir çocuk. Salonun ortasını ona göre ayarladık, onu rahatsız edebilecek hiç bir şey yok. Bütün oyuncaklar her daim ortada. İstediği gibi oynuyor, dönüyor, oturuyor:) Zaman zaman masal radyoda eşlik ediyor oğlumun bu keyfine :)

Yemek konusuna gelince.. En sevdiğim konu:D Çok şükür yemediği şey yok :) Kuşkonmaz,  fındık, kabak çekirdeği, keçi boynuzu, soya filizi vs gibi şeyler de soframıza konuk oldu bu ay. Ne bulursam yediriyorum:) gık demeden zevkle yiyor:) Yavaş yavaş kurabiye, bar gibi tatlı ve atıştırmalık şeyler de yapmaya başladım. Geçen bir bar yapmışım dillere destan oldu :)) Biz bile yedik:D Çağlar'sa yalana yalana, bir o eline bir bu eline alarak, mıncıklayarak ve keyif naraları atarak yedi :)) Tarifi aşağıda;)

Meyveli Bar:

1 yerli Muz
1 Armut
1 tutam Rezene
1 tutam Keten tohumu
2 adet Ceviz
Göz kararı rondodan çekilmiş Yulaf

Hepsini yoğurup yağlı kağıt serili tepsiye elimle minik parçalar haline getirip koydum ve 175 derece önceden ısıtılmış fırında kızarana dek pişirdim. Çeşitlendirmek mümkün:) İstenirse keçiboynuzu pekmezi de eklenebilir, çok tatlı değildi zira. 8 parça fln etti.


Şimdilik bizden bu kadar;) Daha sık yazmaya çalışacağım ama söz vermiyorum:)) Beraber yapacak o kadar çok şeyimiz var ki.. İyi ki doğmuş oğlum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder