04 Ağustos 2012

1 Yaşa Sayılı Günler Kala

Anne'den Oğluna Miniminicik bir Not




Daha dün gibi yaşadığımız bütün sıkıntılar.. Ama öyle bir mutluluksun ki üstlerine yağmur yağdırıp akladın pakladın..


Bulutlar üstünde yaşattın bizi.. Ne düşük korkusu, ne şeker-tansiyon problemleri, ne erken doğum ne de yoğun bakımda ölüm korkuları kalmadı içimde.. Sağ salim kavuştum sana çok sancılı da olsa bu süreç.. 


Ve şimdi andığımda o günleri, bakma yaşların bir bir süzüldüğüne yanaklarımdan. O günlerin acısını yaşlarımı akıtarak döküyorum içimden.. Ve sen mutlu bebeğim.. Senden on tane değil, bin tane olsa yine doyamam.. O kadar inanılmaz his ettiriyorsun ki beni.. Cennette varmadan cenneti yaşıyorum.. 


İyi ki varsın mis kokulum, gülen yüzüm, neşe saçanım, günümü aydınlatanım.. Seni çok seviyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder